Folytatta a magyar almát népszerűsítő kampányt Budai Gyula, a Vidékfejlesztési Minisztérium parlamenti államtitkára Budapesten, a Tesco Váci úti áruházában. Budai Gyula a rendezvényen ezúttal is minden vásárlónak azt tanácsolta, hogy egyen naponta legalább egy almát. Ez alkalommal két szabolcsi almatermelő Rácz Imre Balkányból és Bölcskei György Nagykállóból is a magyar almát népszerűsítette. Közlemény.

A legnagyobb mennyiségben termelt  hazai gyümölcsöket , zöldségeket a Vidékfejlesztési Minisztérium, az Agrármarketing Centrum, valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács  közösen népszerűsíti.  Az almakampány szeptember közepén kezdődött, melynek keretében a vidékfejlesztési miniszter és a parlamenti államtitkár ellátogat a nagy áruházláncokba és a magyar gyümölcsöt ajánlja a vásárlók figyelmébe. A hazai almafogyasztás fellendítése érdekében a szaktárca mindent megtesz azért, hogy a vásárlók figyelmét ráirányítsa a kiváló minőségű termékre.

Fotó: Eötvös BarbaraBecslések szerint idén Magyarországon 30 ezer hektáron 450 ezer tonna alma terem.

(Vidékfejlesztési Minisztérium Sajtóirodája)