2011. február 2-án, szerdán mutatták be a Google, a Budapest Bank és a Microware „Neten a Cégem” elnevezésű projektjét, amely a magyar kis és közepes vállalkozások internetes megjelenítésében kíván kulcsszerepet vállalni. Közlemény.
Nyitrai Zsolt infokommunikációért felelős államtitkár a projekt megnyitóján úgy fogalmazott: a magyar kormány üdvözöl minden olyan összefogást, amely azt célozza, hogy a magyar kis- és közepes vállalkozások versenyképesebbé váljanak, nagyobb bevételeket érjenek el és több munkavállalót foglalkoztassanak.
A „Neten a Cégem” elnevezésű kezdeményezés célja, hogy bevezesse az internet használatába azokat a kisvállalkozásokat, amelyek árut vagy szolgáltatást értékesítenek, de jelenleg nem érhetők el weboldalakon keresztül. A kezdeményezés lehetőséget nyújt a kisvállalkozásoknak arra, hogy fél éven át ingyen vehessenek igénybe honlapot, tárhely- és banki szolgáltatásokat.
Nyitrai Zsolt felhívta a figyelmet arra, hogy a szervezőknek érdemes nyitva hagyniuk a csatlakozni szándékozó vállalkozások előtt a kapukat azért, hogy még több vállalkozás vehessen részt a magyar kkv-szektor megerősítésében.
A munkahelyteremtés a kormány egyik legfontosabb törekvése, ezért örülünk az olyan, versenyszférából eredő, piacerősítő kezdeményezéseknek, amelyek ugyanezt a célt tartják szem előtt – fogalmazott a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium infokommunikációért felelős államtitkára.
(Nemzeti Fejlesztési Minisztérium, Kommunikációs Főosztály)