Közös kommunikációs kampányról született megállapodást írt alá 2011. december 16-án a Széchenyi Pihenő Kártya három kibocsátó intézménye – OTP, MKB, K&H – és a NÜSZ Kft.

A SZÉP Kártyára vonatkozó kormányrendeletet idén áprilisban fogadták el, jelenleg szinte minden a turizmussal, pihenéssel összefüggő szolgáltatás megvásárlására használhatjuk, azonban csak szálláshellyel együttes igénybe vétel esetén.

A SZÉP Kártya a jövő év folyamán - mint az egyik legjelentősebb cafeteria elem - kibővített lehetőségeket nyújt a munkavállalók számára, a munkáltatók és az elfogadóhelyek számára is kedvező, költséghatékony működési feltételek mellett.

A SZÉP Kártya igénylése egyszerű:

  • a munkavállaló jelzi az igényét a munkahelyén,
  • a munkáltató felveszi a kapcsolatot, illetve szerződést köt valamelyik kibocsátó intézménnyel (bankkal),
  • a munkavállaló a munkahelyén átveheti kártyáját
  • általános információkat az érdeklődők a Magyar Turizmus Zrt. honlapján találhatnak: http://itthon.hu/szepkartya

Eddig mintegy 1500 munkáltató kötött szerződést a három kibocsátó bank valamelyikével, a bankok pedig 4000 elfogadóhellyel. A SZÉP Kártya tulajdonosok száma 28 ezer főhöz közelít. A fenti számok naponta emelkednek,  szakemberek szerint a jövő év elején várható jelentős bővülés.

Ennek a folyamatnak a felerősítése érdekében indít közös kommunikációs kampányt a három SZÉP Kártyát kibocsátó bank és a NÜSZ Kft., amelyet a gazdasági tárca és háttérintézménye, a Magyar Turizmus Zrt. szakmai segítséggel támogat.
A kampány december második felében indul és várhatóan február közepéig tart.

(Nemzetgazdasági Minisztérium)