A kampány üzenete, hogy a gazdasági nehézségek ellenére a társadalomnak fontos a mellrák elleni küzdelem, valamint a mozgalom jövőbeni fennmaradása annak érdekében, hogy minél szélesebb tömeghez jusson el a kezdeményezés. E célkitűzés megvalósulása érdekében a General Electric – mint Magyarország egyik kulcsfontosságú befektetőjének, a kezdeményezés partnerének – felkérésére a Nemzetgazdasági Minisztérium csatlakozott a programhoz.

A program keretében októberben rózsaszín szalagokat indítottak útnak különböző intézményekben azzal a céllal, hogy minél több fórumon szülessenek aláírások, üzenetek a mellrák elleni küzdelem jegyében. A Nemzetgazdasági Minisztérium elkötelezett a program sikere és a mellrák elleni küzdelem mellett, az összefogást támogatva a Minisztérium dolgozói is ellátták kézjegyükkel a szalagot. Az idén tizenegyedik alkalommal megrendezésre kerülő „Szalagcímem a mellrák ellen” eseményen útjára indul Magyarország leghosszabb mellrák elleni egészségszalagja a kampány során gyűjtött, aláírásokkal ellátott szalagok összefogásával.

A rendezvény időpontja és helyszíne: 2012. október 28. 15 óra, a Lánchíd pesti hídfőjénél, a Hotel Sofitel előtt.

(Nemzetgazdasági Minisztérium)