Egyik legfontosabb feladatunk, hogy bővítsük a foglalkoztatást és ennek legfontosabb feltétele, hogy készüljenek magyar termékek és elősegítsük azok piacra jutását – jelentette ki Soltész Miklós szociális, család- és ifjúságügyért felelős államtitkár kedden a KÉZMŰ Kft. és Zoób Kati divattervező közös, új divatmárkájának bemutató sajtótájékoztatóján.
A KÉZMŰ Nonprofit Kft., - amely több ezer megváltozott munkaképességű dolgozót foglalkoztat - és Zoób Kati világhírű divattervező közösen hozta létre az „ATTITUDE” divatmárkát, hogy világszínvonalú kézműves minőséget hozzon elérhető közelségbe a magyar fogyasztóknak, elérhető áron. A divatmárka az Allee bevásárlóközpontban nyitotta meg első üzletét, ahol ez alkalomból Lévai Anikó, a Magyar Ökumenikus Segélyszervezet jószolgálati nagykövete és Soltész Miklós szociális, család- és ifjúságügyért felelős államtitkár is felszólalt.
Az államtitkár úgy fogalmazott: egyik legfontosabb törekvésünk, hogy megváltoztassuk azt az üzenetet, miszerint a megváltozott munkaképességű emberek nem tudnak piacképes termékeket előállítani. Ezért a Kormány törekvése az, hogy a piacra jutás elősegítésével bővítse a foglalkoztatást, és így bizonyítsa, hogy értékes, a magyar kreativitásra építő termékek hozhatók létre. Ennek egyik jó példája a most útjára induló magyar világmárka is – tette hozzá.
Lévai Anikó, aki Zoób Kati meghívására vett részt a sajtótájékoztatón, elismerését fejezte ki a KÉZMŰ Kft. munkatársainak, és felhívta a figyelmet a cég filozófiáját jelentő társadalmi felelősségvállalás fontosságára, amely csökkent munkaképességű emberek számára is munkalehetőséget nyújt. Lévai Anikó elmondta: ma sokan mondják ebben az országban, hogy nem érdemes dolgozni, holott az élet valamennyi területén a siker titka a kemény munka.
Zoób Kati az „ATTITUDE”-ről elmondta, hogy a márka a társadalmi felelősségvállalást, a minőséget és az időtállóságot képviseli. Olyan terméket hoztunk létre – fűzte hozzá -, amely nem megy ki a divatból, ugyanakkor minőségi, és kényezteti a ruhák viselőit. A termékek előállítása pedig egyúttal munkalehetőséget teremt olyan emberek számára, akik korábban nem találták helyüket a világban.
A sajtótájékoztató végén a résztvevők egy rövid divatbemutató keretében tekinthették meg az új márka bemutatkozó termékeit. A kollekció a minőségre és a kényelemre törekvő nők mindennapi és alkalmi ruhatárának elérhető darabjait kínálja, ezzel a luxusmárkák és a közepes minőségű tömegcikkek közötti hiányt igyekszik pótolni. A ruhák a megváltozott munkaképességűek egyik legnagyobb hazai foglalkoztatója, a KÉZMŰ Nonprofit Kft. nagy kapacitású varrodáiban és bőrvarró műhelyeiben készülnek a lehető legmagasabb színvonalon.
(kormany.hu)